Pis Yedili 51.Bölüm izle

Pis Yedili 51.Bölüm izle, Pis Yedili 51.Bölüm izle full izle, Pis Yedili 51.Bölüm izle hd izle,Pis Yedili 51.Bölüm izle son bölümünü izle


Pis Yedili 51.Bölüm izle Hakkında Yorum Yaz

Yazan : barış | Tarih : Aralık 19th, 2012 // 02:16

cok güzel ailece cok seviyoruz bu diziyi basarılar dilerimmm…


Yazan : eli | Tarih : Aralık 19th, 2012 // 07:27

orcoo iki o herfiyle


Yazan : aci hayat | Tarih : Aralık 19th, 2012 // 13:47

superrrrr cok beyendim insalah bitmez


Yazan : zerda | Tarih : Aralık 19th, 2012 // 16:11

oooooooooooo


Yazan : Hüseyin | Tarih : Aralık 19th, 2012 // 21:00

hadı daha eklemedınızmı filmi bekliyoruz


Yazan : admin | Tarih : Aralık 19th, 2012 // 21:32

Bu Hafta 51.bölüm yayımlanmadı, geçen haftanın bölümü eklenmiştir iyi seyirler.


Yazan : ati | Tarih : Aralık 19th, 2012 // 22:21

neden yayınlanmadı yenı bölümü hala


Yazan : RoXSeR | Tarih : Aralık 19th, 2012 // 23:19

bu hafta değil 51. bölüm 26 aralık günü cıkıcakmış


Yazan : ramiz | Tarih : Aralık 20th, 2012 // 10:03

bu haftaninki yayinlanmiyacak mi


Yazan : elçin | Tarih : Aralık 20th, 2012 // 11:58

elçini çok beğeniyorum zaten benimle adaşı


Yazan : isa | Tarih : Aralık 20th, 2012 // 12:26

bence çok guzel


Yazan : MERCAN GÜLER | Tarih : Aralık 20th, 2012 // 17:01

ÇOK GÜZELLL


Yazan : ŞEYMA | Tarih : Aralık 20th, 2012 // 19:21

ciboma bak yarene saydırdı lafları


Yazan : selami | Tarih : Aralık 20th, 2012 // 21:32

ulan saatleden beri 51 ci bölüm arıyorum ya


Yazan : Irem | Tarih : Aralık 21st, 2012 // 18:29

Ya hic bir yerde yok pis yedili 51 bolum 4 saatdir ariyom


Yazan : neslihan | Tarih : Aralık 23rd, 2012 // 10:19

yaa bende arıyorum ama bulamıyorum çok merak ediyorum acaba ne olacak bende cimbomu çok seviyorum…


Yazan : neslihan | Tarih : Aralık 23rd, 2012 // 10:20

saydırsın zaten az bile söyledi bence çokta haklıydı..


Yazan : sanane | Tarih : Aralık 24th, 2012 // 23:32

yani bizde bu diziyi severis
51 bölüm niye acaba yayınlanmadı???????????


Yazan : mustafa | Tarih : Aralık 25th, 2012 // 20:03

ya arkadaşlar tv kanalları dizilerin cılkını çıkardı günlerini neden değiştiriyorlar anlamadım.


Yazan : aSLI | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 18:14

YA NEDEN YENI BOLUM VERMIYORLAR YAA OF COK MERAK EDIYORUMM…


Yazan : Erdal | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 18:21

Yine eski bölüm çıktı nden çıkmadı yeni bölüm admin cevap 2 haftadır olmuyo artık bu


Yazan : busenur | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 18:30

yaaa neden 51. bölümü yayınlamıyolar ben pis yediliyi çok seviyom kaçırmak istemiyorum


Yazan : Nefreet yaa !!salaklar | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 18:30

Uleyn asli cok haklisin haa simdi 43 bölüm var


Yazan : busenur | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 18:32

YA NEDEN 51.Cİ BOLUMU VERMİYOLAR


Yazan : emre | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 18:40

Bu izleyici küfürlü yorum yaptığı için yorumu değiştirilmiştir lütfen küfürsüz yorum yazın küfürlerinizi burada değil kendinize saklayınız.


Yazan : rıza | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 19:06

cok güzel


Yazan : mehmet akif | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 19:16

admin neden yayınlanmıyor açıklarmısınız ?


Yazan : admin | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 19:23

Merhaba arkadaşlar; dizinin yayınlanmama sebebi düzgün bir senaryo çıkartamamalarıdır.
Sizler için 2 haftadır sürekli düzgün birşeyler çıkartmak için uğraşıyorlar sabredin
Ana Sayfamızdan buğünün dizilerini izleyebilirsiniz.


Yazan : mehmet akif | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 19:37

admin açıklama için teşekkür ederim


Yazan : mardinli | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 22:32

admin; bu işi yapamıyolarsa bıraksınlar 2 haftadir bizi dizi yayınlanmaz mı ya adamlar bizi burda bekletiyolar madem senaryoyu çizemediler fragmanını vermesinler resmen sogudum bu diziden ya


Yazan : mardinli | Tarih : Aralık 26th, 2012 // 22:35

peki bu senaristler kurtlar vadisi gibi bi diziyi yönetmeye kalksa napardık 2014 te izlerdik galiba ilk bölümü


Yazan : nesrin | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 06:22

off nie yaa ben çok sevmiştim pis yediliyi hiçmi oynamıcak artık


Yazan : erkan | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 09:03

çok güzel bir dizi kurtlar vadisi pusu 1 bu 2


Yazan : özlem | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 11:52

2 haftadır yayınlanmıor ama gragmanlar verılıor neden ? dziii yokkk


Yazan : adılazımdeğil | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 12:56

off yaa 2 haftadır heveslendirip fragmanını gösteriolar şimdide çıkarmıolar bıktım yaa çıkmazsa :((( 2ocakta çıkacak mı admin neolur cevap verr


Yazan : dilara | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 15:33

pis yedili bu hafta neden yayınlanmadı çok merak ediyorum harika bir dizi bence yayından kalkmamalı kanalın bir açıklama yapması lazım


Yazan : admin | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 16:50

Merhaba arkadaşlar, Dizi haftaya 2 Ocak tarihinde yayınlanacaktır. Yayınlanamamasının sebebi güzel bir bölüm çıkartamamalarıdır. Haftaya kadar sabredin yada sitemizden dizi ile ilgili diğer bölümleri veya başka dizileri izleyebilirsiniz.


Yazan : rojda | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 17:26

neden yenı bolum yayınlanmıyor acaba?


Yazan : RichRhymes | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 19:34

ya bu bolum 50. bolume ait 51.bolum yok mu ?


Yazan : sinan öztürk | Tarih : Aralık 27th, 2012 // 20:48

ben yardım edim size biraz bu neden yayınlanmadığına ilişkin..pis yedili çarşamba günleri oynayan ii dizilerden biri çok kişi tarafından takip ediliyor….sebebide şudur..çarşamba..günleri genelikle maçlar olur..şampiyonlar ligi..milli takım maçlarıda aynı günde oynuyor tabi olan pis yedili dizisine oluyor…show tvde bilerek çekilen bölümü oynatmıyor haklılar…ben şahsen maç varken bakmam diziye…benim gibi kaç kişi böle düşünüyordur…erkek arkadaşlar düşüsn biraz genelikle çarşamba günleri türkiyede en çok ne izleniyor ??……bence herkez kanala telofon açmalı bu dizinin saati değişmesi yada ..günü değişmesi için…mantıklı olanda budur..


Yazan : muhammed | Tarih : Aralık 28th, 2012 // 06:53

Niye 51 bolum daha cikmadiya catliyacam burda ha


Yazan : muhammed | Tarih : Aralık 28th, 2012 // 06:57

Niye 51 bolum.yok mu?


Yazan : sümeyye | Tarih : Aralık 28th, 2012 // 13:49

ya pis yediliyi çok seviyorum bütün sülalece izlıyoruz ya artık 51. bölümü yayınlayın ve daşka kanala geçip salı günü yayınlansın lütfen


Yazan : hakan | Tarih : Aralık 29th, 2012 // 00:30

kardeşim 51.bölüm nerde ya dalga mı geciyosunuz yeni bölümü yükleyinnnn


Yazan : melis | Tarih : Aralık 29th, 2012 // 12:11

bu filim niyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee yayınlanmadıııııııııııııııııııııı yaaaaaaaaa


Yazan : salih | Tarih : Aralık 30th, 2012 // 06:34

52 FİLM YAYINLANSIN DA İZLEYELİN


Yazan : kübranur | Tarih : Aralık 30th, 2012 // 08:05

bu flim çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel hiç bitmese final olmasa bu dizide ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh ne güzel olurdu deme ya


Yazan : admin | Tarih : Aralık 30th, 2012 // 12:43

51.bölüm çarşamba günü mutlaka yayınlanacaktır. Resmi sitesinden açıklama yapıldı ve Çarşamba günleri Pis yediliyi izlemeye devam edebilirsiniz.


Yazan : isa | Tarih : Aralık 30th, 2012 // 18:37

şans


Yazan : Başak | Tarih : Ocak 1st, 2013 // 18:06

Çok güzellllllllllllllll keşke bitmese ama herşeyin bir sonu var


Yazan : PsiKoPaT | Tarih : Ocak 1st, 2013 // 20:32

BU DİZİ SÜPER HELEDE ORÇO 2 O İLE :D HAHAHAAAYBİ :D ZAAAAA


Yazan : bilmiyom | Tarih : Ocak 2nd, 2013 // 13:42

olley yani bu akşam izleyebilcezzzzzz yaşasınnnnn :DDDDDDD


Yazan : Başak | Tarih : Ocak 2nd, 2013 // 18:15

Bu akşam pis yedili varrrrrrrrrrr<3


Yazan : irem | Tarih : Ocak 2nd, 2013 // 18:59

ben 7li öğrencileri çok seviyorum ve nevriye hocayı çok iyi bir öğretmen çok iyi kalpli…….


Yazan : mediha | Tarih : Ocak 2nd, 2013 // 21:43

evet bende bu aksam yayinlanacagini saniyordum ama bu hafta da degil bu diziyi herkez gibi ben de cok seviyorum:) ama yayinlanmamasi beni de sikti artik lütfen biseyler yapin


Yazan : sanane | Tarih : Ocak 3rd, 2013 // 13:50

pis yedili yine yok ya of çıldırıcam şimdi 3haftadır çıkmıyo yeter haa!! gösteriyolar çarşamba çıkçak diye çarşamba günü bidahaki hafta çıkçak diyolar. Madem sölemesinler yalanda heveslendirmesinler bizi. Şimdide 9ocakta çıkçak diyolar bu da yalan bence ohaftada 16 ocakta çıkçak derler. artık pis yedili flan yokmama gına geldi ya yaa.Admin pis yedili çıacakmı cevap veriri misin?


Yazan : ibrahim | Tarih : Ocak 3rd, 2013 // 22:29

ya arkadaşlar allahını dinini seven bu dizinin 51.bölümünü nerden izleyebiliriz bi söylesin yaa


Yazan : HİKMET | Tarih : Ocak 5th, 2013 // 18:48

admin niye oynamıyor ya ne zaman çıkcak kesin


Yazan : mardin şırnak | Tarih : Ocak 5th, 2013 // 18:50

bilader ne oldu bu diziye ya oynasın artık


Yazan : çekilin ben geldim | Tarih : Ocak 5th, 2013 // 18:54

admin ne olacak bu dizi böyle oynamicak mı yoksa artık niye erteliyorlar…


Yazan : çekilin ben geldim | Tarih : Ocak 5th, 2013 // 18:58

ya arkadaşlar o pis yedili buraya gelecek ne zaman gelecek bilmem ama….


Yazan : çekilin ben geldim | Tarih : Ocak 5th, 2013 // 18:59

pis yediliz yaşayamam ölürüm hadi oynasın artık


Yazan : admin | Tarih : Ocak 5th, 2013 // 19:04

9 OCAK KESİN TARİH arkadaşlar.


Yazan : myefsane | Tarih : Ocak 6th, 2013 // 16:08

51 bolume sabırsızlıkla beklıyorum :)


Yazan : kadir | Tarih : Ocak 7th, 2013 // 13:04

ya çok seviyorum bn ya xd. :D


Yazan : kötüyümben | Tarih : Ocak 8th, 2013 // 12:20

yaşasın o zaman yarın akşam çıkacak.. olley be 3haftadır dizisiz kalmıştımm


Yazan : yazan | Tarih : Ocak 8th, 2013 // 18:58

nee ama ne güzel sanki o benim


Yazan : murat | Tarih : Ocak 9th, 2013 // 08:16

arkadaşlar biraz sabredin bu akşam varrrrrrrr


Yazan : saaanee | Tarih : Ocak 9th, 2013 // 09:01

admin bu akşam çıkçak mı? yani çıksın artık ya sıkıldım ama inşallah çıkar admin cevap verr.


Yazan : admin | Tarih : Ocak 9th, 2013 // 11:42

Evet bu akşam kesin olarak yayınlanıcak.


Yazan : adılazımdeğil | Tarih : Ocak 10th, 2013 // 14:16

evet dün akşam çıktı çok güzeldi acaba 52. bölüm fragmanı yayımlandı mıı????


Yazan : derya | Tarih : Ocak 11th, 2013 // 16:43

cimbomun annesine gıcık kapıyorum o yaştakı bır kıza aasla tokat atılmaz cımbomuda çok seviyorum…


Yazan : cimbom | Tarih : Ocak 11th, 2013 // 19:35

yayınlansın artık yaaaaaaaaaaaaaaaa çatliammmmmmmmmmmmmmmm


Yazan : cimbom | Tarih : Ocak 12th, 2013 // 20:01

en güzel en komik en romantik filim budur arkadaş bir tek pis yedili filmini izliyorum diyebilirim


Yazan : adılazımdeğil | Tarih : Ocak 14th, 2013 // 14:14

yaa admin 52. bölüm fragmanı yayımlanmadı mı daha yoksa bu hafta çıkmayacak mı cevap veririmisin lütfenn?


Yazan : admin | Tarih : Ocak 14th, 2013 // 21:30

henüz yayımlanmadı. En kısa sürede yayımlanacaktır.


Yazan : adılazımdeğil | Tarih : Ocak 15th, 2013 // 11:47

ama çıkması lazım yarın çıkacak normelde fragmanını verirlerdi yaa bence gene çıkmıcakk çünkğü yarın pis yedili var ve daha yayımlanmadı


Yazan : adılazımdeğil | Tarih : Ocak 17th, 2013 // 11:59

wuwss pis yedilinin 52. bölümü dün akşam çıktı çok güzeldi :DDDD


Yazan : tuana sekman | Tarih : Ocak 20th, 2013 // 07:30

çok güzel


Yazan : sinem | Tarih : Şubat 1st, 2013 // 12:11

ya 51. bölümü izlemek isteyenler yukarıdakı tek parça 2 yi tıklarlarsa açılıo


Yazan : deniz | Tarih : Şubat 17th, 2013 // 13:05

cok guzel en beyendiyim bolum kolpa konseri idi


Yazan : hülya | Tarih : Şubat 24th, 2013 // 13:06

cimbomu çok seviyorum bide allisi


Yazan : sara | Tarih : Aralık 12th, 2013 // 09:33

cooook guzel bi dizi ama neden dun vermedi ben cok merak ediyorum ne olacak


Pis Yedili 51.Bölüm izle Hakkında Yorum Yaz

Adınız *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *

Bu Dizileri İzlemişmiydiniz ?